Fa hajók esetén:

Koros hajóknál gyakori probléma, hogy a beépített fa szerkezetileg meggyengül, begombásodik és cserére szorul, ilyenkor a hajók nem csak esztétikailag veszítenek értékükből hanem a szerkezeti stabilitásuk is meggyengül. Gyakoriak a beázásos problémák sok hajó sportolásra alkalmatlanná válik. A cég által leggyakrabban használt eljárás a diagonál palánkozás.

Ezzel a technológiával a hajótest minden irányban ellenálló lesz az erőhatásokkal szemben, stabillá, jól terhelhetővé és vitorlázhatóvá válik. A hajótest könnyebb, szerkezetileg stabilabb lesz. Ilyenkor három rétegben furnér borítást kap a test diagonál irányban, ezután a vízvonal alatt vízzáró laminálással érjük el a tökéletes vízzárást.

Hagyományos palánkozás esetén, a hajótesttel megegyező anyag kiválasztása után szakaszolva cseréljük a korhadt, esetleg sérült részeket. A fa felületek UV stabil lakkozása minden esetben a legmodernebb speciálisan erre a célra kifejlesztett kétkomponenses lakkal történik. A lakkrétegek felhordása a paraméterek pontos betartása mellett nagy figyelemmel és szakértelemmel folyik, így érjük el a kifogástalan esztétikai megjelenést.

Műanyag hajók esetén:

A javításra szánt műanyag hajón minden esetben fel tárjuk a rétegrendet és a javítandó felületet az eredetivel megegyező speciális laminálással hozzuk össze. Lehet ez hagyományos üvegszövet, epoxi szendvics szerkezet vagy akár epoxi méhsejt szendvicsszerkezet is. A kapott felületek fényezése többnyire Internetional Perfection hajófestékkel történik a megrendelő igénye szerint. Ózmózisgátlás? Géljavítás? Csúszásmentesítő festés?